My Heartbeat

HIT THE JACKPOT!

Sunday, July 5, 2009

Ya...kawan-kawanku....aku dah tamat blaja.

Ada ramai kawan-kawan yang dok bertanya..."Hang dah habis blaja ke?" Ya...kawan-kawanku....aku dah habis blaja. Confirm! Kini aku sedang menanti masa untuk konvo sahaja.
Aku tidak menceritakan hal ini di blog ini kerana secara tidak rasminya pointer result aku yang sebenarnya masih belum confirm lagi. Actually gini.....aku ada buat re-checking bagi 1 subject kerana aku tidak berpuas hati dengan result tu. Aku rasa macam boleh dapat lebih tinggi lagi. Tetapi tengoklah...kalau ada rezeki....maka naiklah pointer aku. Kalau tak ada rezeki....turun sikit la pointer aku tu. Resultnya belum keluar.....maybe dalam 2 minggu lagi kot. Apapun....don't worry....aku tetap grad.
Ya....aku mengaku...aku banyak diam je lately ni.....bukan apa...sejak takde class ni....aktiviti malam aku bertukar. Kalau tak tengok tv....tv akan tengok aku. Aku selalu tidur awal. So, mana ada masa nak update blog. Hari cuti pun gitu....aku bukannya kerap keluar pun...cuma aku fully utilised waktu rehat aku tu ke tahap maksima. Bila kerja....aku kerja sungguh-sungguh sampai tak ingat lapar dan rehat. Jadi bila cuti hujung minggu....aku rehat sungguh-sungguh la.
Tengoklah...jika aku ada masa...aku update blog ni...ok.

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Sape encem/cantek...pasti berani klik bawah ni...

Fast Buck!

X-CHANGE LINK