My Heartbeat

HIT THE JACKPOT!

Friday, June 26, 2009

Michael Jackson Dies...

Michael Jackson meninggal dunia hari ini akibat kegagalan jantung pada usia 50 tahun...........
Itulah berita yang aku dengar pagi ini. Agak memeranjatkan dan aku adalah salah seorang daripada peminatnya. Aku bukanlah tahap minat giler...kat dia cuma aku minat lagu-lagu dia dan suka tengok tarian breakdance dia tu. Antara lagu yang aku suka....Beat It....Billy Jean...Thriller...Black or White....You Are Not Alone....dan banyak lagi.
Tidak aku nafikan....lagu dan tarian MJ memberikan impak kepada kehidupan di zaman kanak-kanak aku dulu. Dulu....ramai yang nak menari macam MJ.
Apapun...aku tertanya-tanya....dalam surat khabar beberapa tahun yang lalu...ada cakap yang dia dah masuk Islam. Aku tak tahu betul ke tak. Aku tertanya-tanya....macam mana la gamaknya dia akan dikebumikan nanti.

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Sape encem/cantek...pasti berani klik bawah ni...

Fast Buck!

X-CHANGE LINK