My Heartbeat

HIT THE JACKPOT!

Saturday, May 9, 2009

Merdekaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!

Semalam saya menduduki peperiksaan terakhir bagi pengajian saya selama 4 tahun di UiTM. Walaupun soalan paper audit semalam....tidak diduga lansung akan keluar, saya dan kawan-kawan tetap gembira sebab kami sudah merdeka. Ada yang kelihatan pening, ada yang sedih berpisah dengan kawan-kawan, ada yang nak balik opis...kerja....dan ada yang bergegas nak balik tidur (aku le tu...).

AKU DAN NIK YANG KELETIHAN OTAK SELEPAS JAWAB SOALAN EXAM

CUBA CERIAKAN DIRI SENDIRI WALAUPUN PENAT

MERAHNYA ZAIDAH

SEMUA ORANG SEDANG SABAR MENUNGGU KERTAS JAWAPAN DIKUTIP

NIK BAGI POSE MANJA

AMIRUL DAN SHIRIN

SHIRIN DAN ZAIDAH SERONOK EXAM DAH HABIS


Pesanan Penaja :
"Kepada kawan-kawan yang aku tak sempat nak bersalam semalam...minta maaf kalau aku ada buat silap, terima kasih banyak-banyak atas sokongan yang korang bagi kat aku. Terima kasih juga atas pertolongan korang dari segi nota, team work masa group assignments, cover aku masa aku ponteng class, cover aku masa presentation, bagi aku nasi lemak, kongsi mee segera dengan aku dan beberapa perkara illegal yang takleh aku kabo kat sini (hanya kite-kite sahaja yang tahu). Semoga kite berjumpa lagi. Harap-harap kite grad semester ni dan dapat konvo sama-sama pada bulan September nanti."

"Kepada semua lecturer dan semua kawan-kawan terutamanya pada Zaidah, Shirin, Siti Mursyidah, Amirul, Hazami, Aida, Nik Adlin, Agent, Rihaida....terima kasih."

"Terima kasih yang tidak terhingga juga kepada penyokong-penyokong disebalik tabir seperti family dan housemate yang bersusah payah memberikan dorongan dan hadiah. Jasa dan budi baik korang, orang hargai. Terima kasih kerana bersabar dengan karenah orang dan memahami kesusahan orang sepanjang tempoh 4 tahun ini. Lepas ni, kite akan ada lebih masa untuk bershopping, orang akan lebih kerap balik kampung, kite juga akan selalu pi bercuti dan yang pentingnya.....orang akan selalu ada masa untuk korang semua."

"Kepada diri sendiri...walaupun masih awal untuk diucapkan sebab result tak keluar lagi....tapi tahniah sebab berjaya menempuh segala cubaan, dugaan dan halangan untuk menghabiskan study ko ni. Hopefully, you will pass with flying colours." Amin.

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Sape encem/cantek...pasti berani klik bawah ni...

Fast Buck!

X-CHANGE LINK