My Heartbeat

HIT THE JACKPOT!

Tuesday, April 28, 2009

Final Exam...

Saya menyepikan diri dalam tempoh hampir sebulan ini kerana terlalu sibuk dengan test bagi subject yang saya ambil pada semester ini. Dan sejak seminggu lalu...saya sibuk study untuk final exam! Petang kelmarin saya ada paper Managerial Economics....dan pagi semalam saya bergelut dengan paper Accounting Information System. Memang meletihkan sebab takde gap di antara kedua paper tersebut.
Hari ini sepatutnya saya mula bekerja tetapi apa boleh buat...tiba-tiba kaki saya terseliuh di pergelangan kaki kiri. Susah sikit nak berjalan. So....saya cuti.
Next week, saya akan bercuti kembali untuk study paper terakhir iaitu Audit. Paper tersebut dijadualkan pada pagi 8 Mei 2009.
Saya mengambil cuti yang agak panjang sebab ini adalah final exam. Saya berdoa semoga saya dan kawan-kawan akan grad pada semester ini. Amin.

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Sape encem/cantek...pasti berani klik bawah ni...

Fast Buck!

X-CHANGE LINK