My Heartbeat

HIT THE JACKPOT!

Friday, January 30, 2009

Komen lagi....

Komen sahabat-sahabat saya (via sms)..."Awat hang tak update blog?" Jawapan saya...."Aku takdak masa. Kije aku banyak. Buat assignment lagi....dah tu celcom broadband ni pun bukan boleh diharap sangat. Aku tengah nunggu sub-con TM datang pasang streamix (yang ntah bile nak datang ntah)."
Korang sabar ye....aku pun tengah sabar ni. Actually, bile dah pasang streamix nanti, aku nak mula satu projek baru. Apa projek tu?...........................Tunggu......................!

3 comments:

~adamaina2009~ said...

nak tau la brape kos pasang streamix tu?

~adamaina2009~ said...

nak tau kos pasang streamix tu

Jumir said...

Nanti ye ADAMAINA2009...nanti orang kabo. Actually, streamix tu atas nama housemate. Umah ni umah dia, orang tukang bayo je. Kos penuh tu...dia tinggal kat opis.

Related Posts with Thumbnails

Sape encem/cantek...pasti berani klik bawah ni...

Fast Buck!

X-CHANGE LINK