My Heartbeat

HIT THE JACKPOT!

Wednesday, October 22, 2008

Final Exam

Saya akan menduduki final exam bagi semester ini pada 30/10, 6/11, 16/11 dan 18/11 yang akan datang. Satu apa pun tak baca lagi. Saya berjanji pada diri sendiri untuk berjaya. Oleh itu saya mesti kuatkan semangat dan terus berusaha. Where there is a will, there is a way!
Tiap kali saya patah semangat....saya akan teringat kata-kata seorang sahabat lama (zaman sekolah dulu).
Jika terdapat 100 orang yang dapat Pangkat 1 (SPM) di dalam
sekolah ini. Salah seorang daripadanya mesti aku.
Jika terdapat 10 orang yang dapat Pangkat 1 (SPM) di dalam
sekolah ini. Salah seorang daripadanya mesti aku.
Jika hanya terdapat seorang sahaja yang dapat Pangkat 1 (SPM)
di dalam sekolah ini. Orang itu mestilah aku.

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Sape encem/cantek...pasti berani klik bawah ni...

Fast Buck!

X-CHANGE LINK