My Heartbeat

HIT THE JACKPOT!

Tuesday, October 28, 2008

Dugaan...

Tinggal 2 hari lagi untuk saya menduduki 1st paper final exam pada semester ini. Paper kali ni adalah CRG 530 (Company Secretarial Practice). 3 hari cuti am, saya gunakan untuk study. Hampir 90% chapter yang ada telahpun saya baca. Tapi ntah la....tak boleh nak ingat sangat. Dan perkara yang paling menakutkan saya adalah....diri saya macam tak kisah je, bila tak ingat. Aduh! Masalah besar ni.


Ya Allah, bukakanlah ke atas kami hikmatMu dan limpahilah ke atas kami khazanah rahmatMu,wahai Tuhan Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang.Wahai Tuhanku, tambahkanlah ilmuku dan luaskanlah kefahamanku.Wahai Tuhanku, lapangkanlah dadaku dan mudahkanlah urusanku

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Sape encem/cantek...pasti berani klik bawah ni...

Fast Buck!

X-CHANGE LINK