My Heartbeat

HIT THE JACKPOT!

Friday, July 30, 2010

MLM PUNYA CITER

Tergezut aku dengor citer tentang penumpasan satu sindiket skim cepat kaya (One Team @ Friends Club, Star Club, Family Club dan 8282 Club) melalui Operasi Serama oleh polis dan KPDNKK malam Selasa lalu. Actually, aku tau tengahari ni bila 2 orang member dok citer kat aku. Lagi aku tergezut bila dengor yang ex-colleague aku pun terlibat dengan MLM ni. Emm....dia dah berenti keje dah sebab involve dengan MLM ni.
Tapi aku tak tau la dia kena tangkap jugak ke tidak. Tapi dengor2nya, modus operandi dia memang kat restoran di Mentari Court tu.
Aku bukan apa, aku harap takde la kawan2 aku yang melibatkan diri dengan mende2 macam ni. Lepas ni, pikir dulu sebelum joint sebarang MLM. Bila orang nasihat tu...dengor, pastu kaji dan siasat. Kemudian barulah buat keputusan yang wajar. Jangan dah terhantuk baru nak terngadah.
Dulu aku penah komen pasal orang yang dok kenen aku dan Ani untuk joint MLM. Walaupun, maybe mende tu sah tapi ada kalanya kena pikir 2, 3 kali gak.
Yang ex-colleague aku tu....ntah apa nasibnya. Harap2 dia OK.

1 comment:

Anonymous said...

Nape la tak fikir 2 kali. J, TQ belanja lunch semalam.

-Z-

Related Posts with Thumbnails

Sape encem/cantek...pasti berani klik bawah ni...

Fast Buck!

X-CHANGE LINK