My Heartbeat

HIT THE JACKPOT!

Monday, July 12, 2010

Waka Waka (This time for Africa)

Aku tgh nunggu final wold cup ni. Macam first game hari tu...aku nengok sengsorang je. Housemate aku telah gugur kira2 pukul 10 tadi. Emm....macam biasa dengar je kan. Ala...dia mmg tido awal. Lagipun, esok dia out station selama seminggu dan akan tinggal la aku kat umah ni sengsorang. Boring gak sengsorang ni. Mati kutu...la aku dibuatnya.
Final ni....aku sokong Spain. Bukan sebab Paul ramal Spain menang, tapi sebab cara permainan Spain yang menarik. Belanda...aku tak berapa berkenan terutama bila tengok depa lawan Brazil tempoh hari. Nampaknya...untuk menang, depa sanggup buat apa saje termasuk provokasi ke atas pemain Brazil. Memang la...itu juga salah satu strategi nak menang tapi fair play la...woi!!! Lagi satu, aku rasa sesetengah playernya pandai dive. Baik masuk acara renang je terus.
Aku harap Spain menang besar dengan Belanda. Ramai kate 2-1. Tapi aku kate....3-1. Kalau tak menang....nak buat camne kan. Kalau Allah kate Spain menang, maka menang la Spain. Kalau Allah kate, Belanda....Belanda la... menang. Takde kena-mengena dengan Paul dan Si burung Nuri Singapore tu.
So, enjoy the game. Lagi satu...esok jangan buat2 MC plak. Keje tetap keje.

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Sape encem/cantek...pasti berani klik bawah ni...

Fast Buck!

X-CHANGE LINK