My Heartbeat

HIT THE JACKPOT!

Sunday, August 16, 2009

Pertandingan Bowling

Antara sukan yang aku selalu layan sekarang adalah bowling. Hari semalam aku ada pertandingan bowling diperingkat office. Aku adalah penolong ketua urusetia....atau lebih tepatnya...aku buat hampir segalanya termasuklah tugas ketua urusetia dan sebagainya. Tak kisahlah...setiap sesuatu ada kekurangannya....dan setiap jawatankuasa pasti ada yang bersikap NATO (no action....talk only). Apapun..segalanya dah selesai....
Walaupun kali ni tak menang hadiah utama....tapi aku enjoy je. Group aku group nombor 8. Kalau ikut bangsa Cina...banyak "ong" tu. Tapi bagi group kami hari semalam......hampeh! Apapun group aku tetap berbangga dengan diri kami. Heh...heh! Biar kalah....janji bergaya!
Nantilah...aku upload gambar2 masa tournament tu.

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Sape encem/cantek...pasti berani klik bawah ni...

Fast Buck!

X-CHANGE LINK