My Heartbeat

HIT THE JACKPOT!

Monday, June 13, 2011

Gambo2 Binatang Paling Pelik Di Dunia

Masa aku main taip2 perkataan kat google...sekali terkeluar 1 web page ni......syok tengok gambo n bace sume info tentang binatang2 ni. So, aku pikir....why not aku share info ni dengan korang n sama2 menambahkan pengetahuan tentang makhluk yang ada di muka bumi ni. Yelah...balik2 kita tengok ayam....itik...gajah...n kita tak familiar dengan binatang2 yang aku nak tunjuk kat bawah ni. So....apa lagi....layan.....

Aku adalah Komondor Dog. Makin aku beso....makin kerinting
bulu aku ni.
Apa pandang2? Apa? Rupa aku pelik? Ape.....cantek sangat ke
rupa paras korang? Aisey....jangan emo...aku saje jer....bikin panas
btw....aku adalah Angora Rabbit
 
Apapun korang nak cakap tentang aku.....aku tak
mau pedulik. Aku tetap bangga dengan identiti aku
iaitu seekor Emperor Tamarin.
 
Hang pelik tengok aku? Ada aku kesah...??
Aku seekor Hagfish.....hang seekor apa?
 
Malas betul la nak layan interview camni.
Aku bukannya gemor sangat exposure camni.
Nama aku?....Aku seekor Proboscis Monkey.
Aku Axolotl. Aku confident yang aku ni
memang encem.

Aku plak Alpaca. Mesti korang puji aku bersih kan...

Aku.....aku....terlibat sama dalam ini photo shoot ke?
Tarsier macam aku ni pun glamer? Hahaha...

Aku Dumbo Octopus. Aku memang tau aku pelik.
So what? Apa korang tu perfect sangat ke?
Buurrrrpppp.........Aku Blobfish.
Aku dah kata aku tak mau campur tangan dalam ini
cerita. Tapi ko paksa juga....

Aku plak bernama Yeti Crab. Ada berani makan aku?

Maklumat lanjut tentang binatang2 ni, boleh dilayari di sini. Sekian.....

5 comments:

blog-tips-kurus said...

Sesungguhnya manusia itu adalah sebaik-baik makhluk. patutlaaaa..! :-)

Jumir said...

Tips....bile ko bace ayat caption tu, ko tk terasa ke?Hahaha...jgn mare, gurau je.

MsZura said...

Pelik kan. Tk pernah tgk. Sukelah n3 camni.

Jumir said...

Iyolah tu. Anyway TQ ye.

m said...

Ada satu lg gambar yg tertinggal... ikan sardin atau ikan mackerel...he3

Related Posts with Thumbnails

Sape encem/cantek...pasti berani klik bawah ni...

Fast Buck!

X-CHANGE LINK