My Heartbeat

HIT THE JACKPOT!

Saturday, June 11, 2011

Terengganu Juara Piala FA 2011

Aku menonton sengsorang Piala FA 2011 malam ni. Macam biase....MsTips akan tido awal. Aku menyokong team Terengganu walaupun aku minat pada KFC dan Norsharul Idlan Talaha. Aku orang Pahang....so, aku sokong jiran terdekat la (Terengganu)....lagipun Rozita awal2 lagi dah warning aku......kalu aku sokong Kelantan, dia kate dia nak belasah aku. He3...

Piala FA 2011 dimenangi oleh Terengganu dengan jaringan 2-1. Gol pertama perlawanan disumbat oleh Muhd Nurul Azuwan Roya (Kelantan). Lawa giler....gol tu.

Inilah Muhd Nurul Azuwan Roya...
Mase minit2 terakhir masa tambahan.....atas usaha tendangan Abdul Manaf Mamat....bola berjaya melepasi KFC dan ditanduk masuk oleh Daudsu (pemain Kelantan). So.....kire gol sendiri la tu. Bab kata Hasbullah Awang....hanya seminit memisahkan Kelantan dari kejuaraan bile Daudsu menyumbat gol sendiri.

Encem gak anak Incik Mamat ini.
Dan gol kemenangan Terengganu dijaringkan di masa tambahan oleh Ahmad Nordin Alias.


Ni la....Ahmad Nordin Alias.

Ini adalah kali kedua Terengganu memenangi Piala FA setelah pernah memenanginya pada tahun 2000. Tahniah Terengganu n tahniah Rozita....he3...

**Bila Pahang nak menang plak? Sekali jer pada 2006. Hmmm...

12 comments:

Jang said...

Bola...bola...bola. Kalu aku, baik joint MsTips jer....hahaha..

Jumir said...

Takdak kije lain ke ko Jang.... memanjang jer tidonya.

blog-tips-kurus said...

aku tolong jampi Tganu menang laa..bukan tidur biase!!

Jumir said...

Eleh! Alasan...sudah la wahai MsTips.

MsZura said...

I zzz... sambil tgk bola. Tu kira tgk jugak la kan. He3.

olen said...

peteh ganu petehhh! ;p

Jumir said...

Ms, bole anggap tgk gak tu. Tp bola tgk awk n bukan awk tgk bola. He3.

Jumir said...

Yes, Zureen. Peteh ganu peteh.

eclipsesweet said...

manaf mamat..... hurm..... ^_^

Jumir said...

Amboi...cik eclips, tertawan nampak...he3.

ghost said...

meskipun bermain dengan penuh kelemahan tapi tetap tenang sehingga minit akhir perlawanan..tahniah untuk terengganu yg sentiasa optimis.

Jumir said...

Betul tu Ghost. Kalu depa cepat putus asa, maybe semlm Tganu kalah. Anyway, tahniah Tganu.

Related Posts with Thumbnails

Sape encem/cantek...pasti berani klik bawah ni...

Fast Buck!

X-CHANGE LINK